Sunday, July 18, 2010

Sekitar Majlis Harijadi Nurul Qistina Sofea



Elin dan Razi a.k.a Baweng
*Dorang baru je kahwin..yang kecik tuh anak kakak kepada Baweng..Belum ada rezeki lagi nak dapat baby..Moga2 dorang cepat dikurniakan zuriat,untuk penyeri rumahtangga.. Amin.. :)




Diba,Dian,Kunja and Elin..




Yang nie kakak dan abang ipar aku..yang tengah tu anak dorang la.. Puteri Nur Izzati




Haikal Hakimi with his mom..
Mummy dia anak saudara aku,then Hakimi should call me Atok lorr.. :)




Diba,Dila,Dian And Echam..
*Dorang semua anak buah aku okey..bhehehe..



My Kak Long Family.. :)




Bihun Goreng,Nasi Impit,Rendang Ayam,Buah-Buahan dan Kuih Muih...
*Sedap memang sedap..tapi aku tak boleh makan banyak sangat..uhuhuhu..





Qistina and her mama..
*Mama dia tuh anak saudara aku yang sulung..dia dah ada 3 orang anak..
Semuanya perempuan..tapi..ada tapi ye..bhehehe..dia tengah pregnant dan sangat mengharapkan anak lelaki..doa2kan begitu lah hendaknya.. Amin..





Danish,Along,Qistina dan Nurul..


Seronok sangat dapat berkumpul dengan family bila ada majlis2 macam nie..
Aku memang rapat dengan family,cuma lately masing2 dah sibuk dengan kehidupan masing2..
Anak2 saudara yang sebaya aku semua dah kahwin dan beranak pinak..
Mesti korang wonder kenapa aku belum nak kahwin..
Bagi aku perkahwinan tu memerlukan ikatan dari dua jiwa yang dibawa ke akhir hayat,walau apa pun yang terjadi..
Mungkin belum sampai seru pada aku..dan buat masa nie aku tak nak ada sebarang komitmen..
Bukan senang nak berumahtangga,kena betul2 bersedia..
Aku pun masih tak stabil,apatah lagi nak hidup berdua..
Soalan2 sering diajukan pada aku,tapi aku tak kisah..asalkan aku happy..
Okey2,tukar topik..bhehehe..
Aku ada rancang nak buat family day untuk merapatkan semula ahli keluarga aku..
Kalau ada idea,hulur2 la kat sini ye.. :)
tapi kena buat something yang dorang boleh attend la..
Sebab dorang semua kan dah berkeluarga..
Tadi aku bagi Qistina coklat..banyak gila..aku sumbat semua dalam kotak hadiah..
Aku lupa nak tangkap gambar,sebab aku sendiri yang ikat kotak tuh yea..sangat cantik..bhehehe..
Si Diba pulak ajak pergi tengok wayang malam nie,tapi aku macam tak larat nak pergi..
Mahunya tak,masa beli hadiah tadi aku berlari-lari dalam hujan..
Dah berapa hari nie asyik hujan..
Tu yang aku rasa nak demam nie..*tension..!!

Esok pulak aku nak kena bangun pagi,sebab nak pergi ke Jabatan Imegresen..
Aku dengan Diba nak apply passport untuk ke Bandung oktober nanti..*cant wait!! :)
Aku just harap semuanya akan berjalan lancar..
Dengan nak buka petshop di Perak lagi..harap2 Tuhan permudah dan cepatkan semuanya..
Amin..

No comments:

Post a Comment