Friday, May 14, 2010

Bored

Hari nie aku tak sesibuk semalam.. Mcm bosan gila lak arinie,dengan keadaan kat luar tu asek mendung je.. Aku makin sibuk fikir pasal masa depan nie.. Uhuhuhu,bunyi macam kelakar kan.. Tp tuh la yang aku fikirkan nie.. Banyak sangat benda yang aku nak buat,dalam 1 mase.. Mane la boleh kan.. just wat masa nie aku tumpukan pada perniagaan family aku.. Abah ngan mak tak larat dah nak teruskan..dorang berharap pada aku la nampaknya.. Sekarang aku cuma fikir untuk kumpul duit banyak-banyak.. Aku nie tak lah boros sangat sebenarnya,tapi aku jenis yang suka pergi bercuti..release tension kat pulau-pulau or tepi pantai.. Kalau dapat,memang perfect la percutian aku tuh..uhuhuhu..
Aku ngan dia plan nak pergi indonesia oktober nanti.. Tapi kalau kitorang berdua memang aku tak pergi la..sebab nak kesana tuh kalau ramai-ramai ok la..
Kang tak pasal-pasal aku ngan dia sesat.. Bhahahaha.. Tetiba aku rindu kat di lak..dush2x! ~~mati sudah~~

No comments:

Post a Comment